2014. okt 19.

SZIASZTOK

írta: Nerity
SZIASZTOK

Sziasztok!

Üdv mindenkinek, aki a blogomra tévedt! Mivel ez az első próbálkozásom, kérlek nézzétek el nekem a hibákat, melyeket, kezdő blogger lévén nyilvánvalóan elkövetek/el fogok követni. Úgy gondolom, az a legkönnyebb, ha olyan dolgokról írok, amelyeket szeretek. Ezek pedig:

ZENÉK- rock, és azon belül minden műfaj

KÖNYVEK- főleg ifjúsági regények, fantasy témában

FILMEK, SOROZATOK- szintén fantasztikus alkotások, krimik

Most, hogy ezt tisztáztam, szeretnék bocsánatot kérni az idétlen blogcímért (már ha létezik ilyen kifejezés), egyszerűen semmi jobb nem jut az eszembe. Mivel még nem jöttem rá, hogy kell megváltoztatni, a kinézet egy darabig ilyen marad. Most megkérdezhetnétek, miért kezdtem bele ebbe, ha láthatóan nem értek semmihez, hát megnyugtathatlak, nem önszántamból. Ez a feladat informatikából. De azért igyekszem érdekes dolgokat posztolni, hogy ne aludjatok el rajtuk. Ennyit akartam. Így elsőre, azt hiszem, elég lesz.

Szólj hozzá