2014. okt 19.

Változás(OK)

írta: Nerity
Változás(OK)

Üdv mindenkinek!

Megtaláltam a beállításokat. Ugye milyen ügyes vagyok!? Megváltoztattam a kinézetet, bár ezt nyilvánvalóan senki nem vette észre, mivel nem láttátok az előzőt. De nem baj, higgyetek nekem, most sokkal szebb. Szóval elhatároztam megérdeklődöm számtalan rendszeres olvasómtól, mit látnának szívesen a blogon. Bőven tudnék írni unalmasabb, és kevésbé unalmas könyvekről, melyek olvasására rákényszerítettem magam. Egyébként azt hiszem, hajlamos vagyok olyan regényeket kiválasztani, melyekről tudom, hogy nem fognak tetszeni, aztán néha érnek csalódások, negatívak és pozitívak is. Nem vagyok túl szigorú a filmekkel, sorozatokkal kapcsolatban, de azért vannak olyan alkotások, amik, sajnos alulról is alig súrolják a mércét. A mostanában megnövekedett YA filmadaptációk pedig lehetővé teszik a kötet és a belőle készült film párhuzamos értékelését. Tehát szeretném megtudakolni a TE javaslatod (több ezer kommentre számítok), melyikkel kezdjem, Éhezők Viadala, Az Útvesztő, Csontváros, Ha Maradnék, A Beavatott, A Hobbit (nem igazán YA, de szerintem ide tartozik), Rubinvörös... és hasonlók.

U. i.: Tudom, tudom, azt írtam, nem szeretem a romantikus regényeket, de elhihetitek, nem a nyálas részek, hanem a sci-fi és a fantasy elemek miatt olvastam/néztem őket.

VÁROM A TÖBB EZER JAVASLATOT!!!

Szólj hozzá